ο αγωνας απο το
www.xwmatinos.grΜε την παρουσία πλήθους κόσμου και τοπικών αρχόντων, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου η εκκίνηση του παρθενικού Ράλλυ Αμαρύνθου. Συνολικά 27 πληρώματα πέρασαν τη ράμπα της εκκίνησης. Η δράση ξεκινάει το πρωί με το μενού να περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές, πλησίον της Αμαρύνθου.
Μπορεί 27 πληρώματα να ανέβηκαν στη ράμπα της εκκίνησης, ωστόσο τα αυτοκίνητα ήταν 26. Οι Κοφινάς-Πινιώτης λόγω της ιδιαίτερα χαμηλής Alfa Romeo ...πέρασαν περπατώντας. Η τοπική κοινωνία στηρίζει από την αρχή τον αγώνα και ακόμα και τα σχολεία της περιοχής κινούνται στους ρυθμούς του. Ιδιαίτερη νότα στην εκκίνηση έδωσαν οι ζωγραφιές που είχαν δημιουργήσει οι μαθητές της περιοχής με θέμα το αυτοκίνητο και οι οποίες κόσμησαν την κεντρική πλατεία. Να σημειωθεί, επίσης, πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, η Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κα. Θεοφανία Παπαθωμά θα βρίσκεται στη Γραμματεία του αγώνα στο Δημαρχείο της Αμαρύνθου και θα ζει από κοντά τον παλμό του αγώνα.
Ολοκληρώθηκε το 1ο σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams). Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγείται παράλληλα και στα δικίνητα.
Τρίτοι ακολουθούν οι Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι στην F2, είναι το πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνται οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο και στο Τραχήλι και έχουν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet) που ακολουθούν. Πίσω τους βρίσκονται οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1. Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα. Σε λίγο ξεκινάει το 2ο loop των ειδικών.
Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά το 1ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.
Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το ρισκάρουμε.
Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.
Ασταμάτητο το πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου, επικράτησε και στις δύο ειδικές του 2ου loop και πλέον η διαφορά που τους χωρίζει από την κορυφή είναι μόλις 1.5 δλ., με μία ειδική να απομένει για το τέλος. Στις δύο αυτές διαδρομές κάλυψαν 14 δλ. από τους Βασιλειάδη-Βαρουξή και είναι αποφασισμένοι για τη νίκη. Τα πλήρωμα του Citroen AX δείχνει να το διασκεδάζει και όπως τόνισε ο οδηγός, στόχος είναι η ράμπα του τερματισμού.
Τρίτοι έπεσαν οι Γύζης-Γύζης και πλέον είναι μακριά από την διεκδίκηση της νίκης, την οποία δεν κυνηγούσαν, όπως άλλωστε δήλωσε και ο οδηγός. Βέβαια, συνεχίζουν να βρίσκονται πρώτοι στην F2 , αυξάνοντας τη διαφορά τους στα 21 δλ. από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη που ακολουθούν. Αρκετά πιο πίσω, οι τρίτοι της κατηγορίας Τασιόπουλος-Καρούσος με Citroen Saxo. Στα ιστορικά, δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το πρώτο loop, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR), να παραμένουν επικεφαλείς με άνεση. Πίσω τους εξακολουθούν να βρίσκονται οι Καλύβας-Ψαράκου (Toyota Starlet) και Σταφυλοπάτης-Μαργέτης (Ford Escort MK1).
Δηλώσεις των οδηγών μετά το 2ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Κατεβάσαμε τους χρόνους μας σε σχέση με το 1ο loop καθώς πλέον γνωρίζαμε καλύτερα τις ειδικές. Κάποιες στροφές στο Γυμνό είχαν χώματα από μπούκες των προπορευόμενων και αναγκαστικά κόψαμε. Θα πάμε φυλαγμένα με σκοπό να τερματίσουμε.
Ν. Καρπάνος: Σαφώς καλύτερα τώρα. Κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών σε αυτές τα ειδικές και το ευχαριστιόμαστε περισσότερο. Θα παλέψουμε για τη νίκη και ευελπιστούμε να τα καταφέρουμε.
Ι.Γύζης: Το αυτοκίνητο ήταν πιο σταθερό τώρα. Κινηθήκαμε καλύτερα και πάμε να τερματίσουμε.
Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, με τους
Γύζη-Γύζη να χρίζονται εντελώς αναπάντεχα νικητές του αγώνα. Οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλείς,
Βασιλειάδης-Βαρουξή, εγκατέλειψαν από ψαλίδι, ενώ οι έτεροι διεκδικητές της νίκης Καρπάνος-Καρπάνος, έχασαν πολύτιμο χρόνο από μηχανική βλάβη.
Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση. Έτσι, επωφελούμενοι τις ατυχίες των προπορευόμενων, το πλήρωμα του Renault Clio Wiliams πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα ράλλυ, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτο στην F2. Δεύτεροι στη γενική, αλλά και στα δικίνητα τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με Opel Astra G, χωρίς να πιέσουν ιδιαίτερα. Το πατρινό πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εξαιτίας της ατυχίας που προαναφέρθηκε. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τασιόπουλος-Καρούσος, οι οποίοι ούτε απείλησαν, ούτε απειλήθηκαν.
Στα ιστορικά, επικράτησαν οι Μανδρούκας-Τασιόπουλος δια περιπάτου, καθώς ήταν ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Ακολούθησαν οι Καλύβας-Ψαράκου με Toyota Starlet, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν το πλήρωμα του Porsche. Τρίτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης.
τα αναλυτικα αποτελεσματα στο
www.ethea-live.gr